Friday, August 28, 2009

Uppgift 1 - Glasspaket och vektorgrafik!

Så...efter 2 dagars ovisshet om min dator skulle överleva eller inte, kan jag nu glatt meddela att det gjorde den, och jag kunde slutföra uppgift 1. Jag "råkade" stänga av den när den gjorde vissa vitala uppdateringar tydligen...inte att rekommendera. Lyckligtvis har jag en kunnig pojkvän som efter lite meck (och två kvällar) kunde fixa det och min lilla laptop är nu så gott som ny.

Voilá!

:-)

DOWNLOAD FILE vektorgrafik

DOWNLOAD FILE glasspaket

4 comments:

  1. Hej Charlotte!

    Jag såg att du hade skrivit inne på OPIT, jag svara här med.
    Min lösning var att byta till Wordpress!

    /Cissi

    ReplyDelete
  2. Hej!
    Jag gillar att du löste blogger vs. PDF-problemet! Kanske inte lika smidigt som WP, men eloge för lösningen - du har visat på din vetgirighet här :D

    //Amer

    ReplyDelete
  3. Kommentar på inlämning nr 1 (du kallar den vektorgrafik):
    Väldigt bra och ambitiös text - du lyfter fram många punkter som är direkt relaterade till tryckning - mycket bra! Jag hade önskat fler kulörlägen - streckbild, gråskala och duotone som du nämner är väldigt bra beskrivna, men de är inte de mest centrala kulörlägena i desktop publishing...

    ReplyDelete
  4. Kommentar på inlämning nr 2 (glasspaket):
    Perfekt - precis som jag ville ha den! Inget att anmärka på med andra ord.

    ReplyDelete